RAPORT FIRMY GARTNER POŚWIĘCONY KRYTYCZNYM MOŻLIWOŚCIOM W DZIEDZINIE ZARZĄDZANIA USŁUGAMI INFORMATYCZNYMI

W tym raporcie firma Gartner analizuje 12 najważniejszych narzędzi przeznaczonych do zarządzania usługami wsparcia informatycznego (ITSSM). Raport koncentruje się na krytycznych możliwościach narzędzi ITSSM i uzupełnia analizę dostawców tych narzędzi przeprowadzoną w magicznym kwadrancie firmy Gartner. Lektura raportu pozwoli Ci:

  • Porównać 12 najważniejszych narzędzi ITSSM
  • Poznać 11 krytycznych możliwości, które różnicują popularne narzędzia dostępne na rynku
  • Zobaczyć 5 zalecanych przez firmę Gartner przypadków użycia, które ułatwiają identyfikację i określenie wagi konkretnych funkcji przynoszących firmie największe korzyści
  • Określić narzędzia ITSSM, które spełniają potrzeby Twojej organizacji

Przeczytaj raport